loading...
عشق من
امیدوار بازدید : 4 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

می نویسم نامه ای و روزی از اینجا میروم

   باخیال او ولی تنهای تنها میروم

          در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی؟

              شاید او بگوید لایق من نیستی

                  مینویسم من که عمری باخیالت زیستم

گاهی از من یاد کن         حالا که دیگر من نیستم


 

 

 

 

برچسب ها تنهای تنها ...!!! ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
**كسي باش كه عمري با تو بودن، يك لحظه و لحظه اي بي تو بودن، يك عمر باشد**
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 143